Häiriöt veden laadussa

Jos havaitset vikaa veden laadussa, juoksuta vettä runsaasti kaikista hanoista noin kymmenen minuuttia ja tarkkaile veden laadun muutoksia. Jos juoksutus ei paranna veden laatua, ota yhteyttä huoltoyhtiöön/isännöitsijään, joka tutkii, millaisena vesi tulee taloon.

Vesihuollon päivystysnumeroon 050 337 2520 voit ilmoittaa vikatilanteista, kuten vesijohtovuodoista, vesikatkoista, vesimittarin vuotamisesta sekä puuttuvista ja viallisista kaivonkansista. Numerosta voit myös kuunnella tiedotteen äkillisistä häiriötilanteista, joita parhaillaan korjataan.

Varmistathan ennen soittoasi, ettei ongelma johdu kiinteistössäsi tehtävistä korjaustöistä. Huomioithan myös, että tonttiviemäritukosten avaamisesta vastaa kiinteistön omistaja.​​

Käyttövesi lämmitetään kiinteistöjen omissa lämminvesijärjestelmissä. Emme vastaa kylmän käyttöveden lämmityksestä emmekä mahdollisista kuuman veden jakelukeskeytyksistä.  Lämmintä vettä koskevissa vikatilanteissa pyydämme kääntymään kiinteistöhuollon tai kaukolämmöstä vastaavan yhtiön puoleen. 

Lue lisää useimmin kysytyistä kysymyksistä